Anneme büyük ekranlı xaomi telefon almak istiyorum
forumdan güvendiğiniz biri varmı
NEYE DÜŞTÜM BEN BİLMİYORUM
GÜVENEMİYORUM DEDİM r10 @SonKelime; hesabındanda adam pm attı ama fakrlı iban o yüzden almadım cevap vermedim kaçkere aradı (https://www.r10.net/profil/149175-panelhizmetleri.html) hesabıbu galiba sonra asıl adam yazdı zaten ben almamıştım adam yüzlerce mesaj dolu arama yapmış cevap vermedim