Aisel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdea dosyası phpStormun çalışması için şart biraz. Ben uzun süredir kullanıyorum silmeyi denemedim hiç
Tamamdır hocam şimdi anladım ben olayı. Proje içerisinde .idea klasörünün de göster gibi bir şey açılmış, projeyi kapattıktan sonra dosyayı silip tekrar proje açınca eskisi silindiği için oluşturmadı ve yeni projede yeni projeye özel olarak oluştu o da panelde görünmüyor. Temanın içinde tema klasörleri ile birlikte görünmesi rahatsız etmişti beni.