öğrenmeden nasıl tecrübe oluyor.
ortada kücük bir yanlıs anlasılma var
Neden tuzsuz yemek yapınca forumdan mı banlanıyoruz? Ben kimsenin hakkını yemem hatta ödemeyi bile seo çalışmasından sonra alabilirim ki öyle yapacağım. benim emek göstermeyeceğimi size kim söyledi? Rakip eleme işlerini bırakın lütfen
Hocam bence biraz sakin olun

Yukarıda belirtmiş kımse up yaratmaz ucuz etın yahnısı yenılmez ucuz alıp sonra memnun kalmayıp sıkayet konusu acacagıınızı düşünüp düşüncesini dile getirmiş kı bence de haklı ama bu demek değil ki pahalı olan ıyıdır kalitelidir