Neden tuzsuz yemek yapınca forumdan mı banlanıyoruz? Ben kimsenin hakkını yemem hatta ödemeyi bile seo çalışmasından sonra alabilirim ki öyle yapacağım. benim emek göstermeyeceğimi size kim söyledi? Rakip eleme işlerini bırakın lütfen