gümrükten geçirmiyorlar, ceza alındığı da oluyormuş. Birisi getirmeli, pasaport ile kayıt yapılmalı ve sim kartı kaydı pasaporttaki kişi ile aynı olmalı, 2170tl vergi ödenmeli, pasaporta da son 3 yılda telefon kaydı yapılmamış olmalı.