MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çok iyi arabadır kuş serisini 10 a 20 ye katlar. Bastıkça yere yapışır o ara. ve giderde. Tavsiye ederim
Evet hocam 1.6 motor buldum bakımları yeni yapıldı sorunsuz diyor. Km biraz yüksek 300 binlerde