Kredi ile araba alıp 4-5 ay hevesimi alıp satmak istiyorum.
Garanti Bankası 1.74 faiz oranı ile 30.000 TL krediyi 30 ay vade ile onayladı. Eğer 30 ayda ödersem 9 bin gibi bir faiz olacak ama ben 4-5 ay binip arabayı satıp krediyi kapatmayı düşünüyorum.
Noter sigorta masrafı falan çıkıldığında 28 bin gibi bir para kalıyor. Bu bütçelere satmakta zorlanmayacagim ne alabilirim?
Bir tane Ford e*scort buldum, tavsiye eder misiniz? Kuş serisine pek sıcak bakmıyorum.