aynen uzun şarj olayıda güzel

HSNv2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar, bende D15 Modelini kullanıyorum, 5-6 ay olacak gayet memnunum tam bir iş bilgisayarı ne eksik ne fazla.