Yeni forum geliyor demek hocam

severek takip ediyoruz, hayırlı olsun.
Teşekkürler.
Mail adresi değişikliği gibi birşey oluyorsa verebilirim. Çünkü şahsi mail adresimi (20 yıldır) kullanıyorum.
Lisansın faturası mevcut ise özelden rakamı pm atabılırmısınız hocam.
Konu sahibinin izni olursa ben de lisans arıyorum aynı şekilde.
sorun yok.
Konu Güncel.