firataverbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet hakkı, diğer bir deyimle hak arama özgürlüğü; Anayasa'nın 36. maddesinde; “Herkes, meşru vasıta ve yollardan faydalanmak suretiyle yargı mercileri önünde davacı veya davalı olarak iddia ve savunma ile adil yargılanma hakkına sahiptir” şeklinde yer almıştır.
Ama onuda bağlayan şartlar var şikayet etme evet hak ama doğru kullanmak ile somut deliller ile birleştirerek hak yoksa öyle kafama eşti hakkım diye kullanayım diye olan bir şey değil!
Şimdi gelip bana işine yarar yeri alıntılamışın orada maddenin devamlarına ve şartlarına neden bakmıyorsun?