+2 ay ama okumadan yazdım. daha yolun başındasınız. başvurudan 6 ay kadar sonra tamam alabilirsin diyorlar. askıda yayınlıyorlar 2 ay daha bekliyorsun eğer itiraz gelmezse almanda sorun yok diyorlar. ödemeyi de galiba 2 ay gibi bi süre içinde daha yapma hakkın var. sonra ödeme den sonra işlem numarasına göre tescil işlemini yapıyolarmış. grup grup ama kurumsal başvurular daha kısa sürüyormuş