Takipçi göndermek yasalmı hocam gerçek takipçi değil mahkeme bunu dikkate alır.
Devlet vergisini veriyor mu ona bakıyor. Ben de aynı işi yapıyorum ve vergisini verdiğim için devlete sorun yok.
Takipçi satışının yasal olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Veya, gelen takipcilerin kendi istekleri ile mi?
Ve hakim sorar bu takipcilerin sizi takip etmede rizasi varmi?
Üstüne birde davalik olursun
Faturasını kestiyse hiçbirşey olmaz hocam.Hakimler somut kanıtlarlar ilgilenir.
Kapanma sebebinde yapay takipçi veya beğeni yazdığı için ve siz takipçi / beğeni attığınız için %99 kaybedersiniz.
Adalet öyle işlemiyor malesef hocam.Örnek bazi yazılımlardan kapansa bile aynı sebep yazar.Sürekli ayni paylasimlar yapildgindan kapansa instagram yine sebep olarak onu yazıyor. 3-5 hesaba aynı şekil
takipçi atıp kapanmadığını video vs somut kanıt sunarsa hakim ona bakar.Her yapay zeka takipçi yazan takipciden dolayı kapanmaz.Hakimler için somut delil önemli.Sağlam bir avukat çözüme kavuşturur bence.Kisacasi hakim somut birkaç sağlam kanıtla kişiyi haklı bulur.Tabi faturasını falan da kestiyse.