Pay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Abdullah07;
Allah razı olsun abi çok teşekkür ederim.
Ben annemin yanındayım kades uygulaması da var bu saatten sonra zarar da veremez zaten.
Herşeyi düzene koyacağım inşallah.
Benim yüzümden kimsenin başını belaya sokmak uğraştırmak istemem, ben devletime sığındım.
Tekrardan hepinizden allah razı olsun 🙏
Tanıdığım polisler var onlar yardımcı olacaklar. Bu şehirden gidene kadar.
Benim başım belaya girmez kardeşim.Maşa varken elimi ateşe atmam ben .Yine de aklında bulunsun .Zorda kaldigin zaman bana ulaşabilirsin.Nerde olduğunun önemi yok. Elimizden geleni yaparız inşallah.