Sevgili arkadaşlar biraz önce 4. Pin'i istedim ve akabinde kimlik belgesi ile doğrulama gerçekleştirdim. Şuanda fatura adresim doğrulandı olarak görünmekte panelimde. Bu ay ödeme alabilir miyim acaba? (Ödeme eşiğini geçtim)