Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altyapınız vdsl mi fiber mi ?
ilk bağlattığımda ADSL idi 4-5 ay sonra bölgemde fiber çalışma yapıldı VDSL olarak kullanıyorum inşallah yakında Fiber olucak proje çizildi. Bütçe onayı bekleniyor.
Aktif hızım 100mbit