Ağırlıklı olarak herkesin dile getirdiği konu müşteri hizmetlerinin olmaması. Hizmeti aldıktan sonra iletişim kurabileceğin tek yer twitter. Onun dışında hız olarak bana vaad edilen hızı hiçbir zaman eksiksiz vermediler. Geçenlerde 2012 TTNET faturamı buldum, 8 Mbps hıza 60₺ ödediğimi gördüm.