*Sürekli bana atıfta bulunarak, reklam masraflarımı düşürenlere de teşekkür ediyorum.*

Bu bilindik bir madrabaz sözü ama artık yorum yapmaya gerek duymuyorum insanların paralarını harcadığı ve harcandığı şeylere gülüp geçiyorum zaten yazdığınız gibi bilen kişiler bir şey olmayacağını bilse bile şikayet ediyordur