Genelde ayın 21 de ödeme geliyor, bakalım bu ay görünenle yaşanılan kesinti ne kadar olacak... Her geçen ay nedense kesintiler artıyor, 1k gösteriyor 900 yatıyor 850 yatiyor %10 %20 kesilmeler olmaya başladı. Sebebine bakınca da adsense uyumsuz içerik konusu gibi bahaneler...

00.00 dan sonra bekliyoruz bakalım 21nde gelen hızlı ödeme politikalarını...