takipçi gönderim kapanmama olayını dava öncesinde yapıp ispat sunulacak şekilde kayıt altına alıp mahkemeye o kanıtlarla çıkın hocam.

bunun için bilirkişi vs. bulabilirsiniz, çok da anlamam bu işlerden ama bildiğim kadarıyla mahkemelik olaylarda her alanda bilirkişiler oluyor.

özetle benim demek istediğim o kanıtı önceden yapın ve bilirkişiye sunulacak şekilde dosyalayın