Ülkemizde bilişim alanında hukukun çok gelişmiş olduğunu düşünmüyorum. Kapanma sebebinde yapay takipçi veya beğeni yazdığı için ve siz takipçi / beğeni attığınız için %99 kaybedersiniz.
Dava ettiğiniz şey ispatlanabilir birşey değil. Adalet Bakanlığı'nın Instagram'a yazı yazmakla vs. uğraşacağını hiç düşünmüyorum.
Şimdiden geçmiş olsun.