annem bir kaç defa aldıydı, toka vs...ama o kadar komik fiyatlar ki değmez..akşama kadar uğralıyorsun 20-30 tl veriyorlar...
onlarla uğraşmak yerine el becerisi varsa, bebek falan yapmak daha mantıklı ( annem şuan inek, köpek tarzı işler yapıyor ve iyi de kazandırıyor...)