Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Bu mümkün değil sadece kilitleme yapılabiliyor.
Fakat ek özellik olarak konuyu herkese açık yerine "sadece ben" olarak yapabiliriz. Çok güzel bir özellik olur.
Eğer şikayet vs bir durum olursa da zaten tespit edilir.
Bu özellik gelmeli bence.