mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiket için teşekkürler Adem hocam.

Arkadaş kurallar konusunda bilgisiz sanırım. Kendisini bilgilendirelim.
1- Kategori içinde konu açma limitleri bellidir. Bunu çiğnerseniz cezası var.
2- Kurallar çerçevesinde herkes konu açabilir ve satış yapabilir. Diğerlerinin önüne geçmesi çabasına bağlıdır.

Hız sınırını aşmadım. Kırmızı ışıkta geçmedim. Sadece ticaretime özen gösteriyorum. Tüm çabam budur.

Sürekli bana atıfta bulunarak, reklam masraflarımı düşürenlere de teşekkür ediyorum.
Aaa ilk kez bir mesajınızda reklam yapıp bir ürün pazarlamadınız. Çok şaşırdım açıkçası