Turknet bireyselde baya kötü, kurumsalda ise daha kötü millet övüyor biz şirketçe şaşırıyoruz. Tabii Türk telekomdan sonra kötünün iyisi konumunda olunca denize düşen yılana sarılıyor, Öve öve bitiremiyorlar.