Nych adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müşteri hizmetleri yok
Bu lafı diyenleri cidden hakikaten anlamıyorum. Müşteri hizmetleri olsaydıda sen bağlanıp arıza kaydı oluşturacaktın. aynısını internettende oluşturabiliyorsun arıza kaydını
Ne farkeder.
Arıza kaydı oluşturduktan sonra 2 3 gün içinde turktelekom saha ekipleri evinize geliyor
Ha diyorsanız ben sorun yaşadım arıza kaydı oluşturdum ilgilenmediler
Bunun içinde şunu söyleyebilirim. Eğer Turknetin müşteri hizmetleri olsaydı ve aynı sorunu müşteri temsilcisine söyleseydinizde
yine ilgilenmeme sorunu aynı olacaktır
Yani Müşteri hizmetlerine telefon ile ulaşmak hiç farketmiyor