İşin gerçeği direk telefon ile görüşmedim tanıdık yada bağlantılı birine de denk gelmedim ama haklısınız. Özellikle onlar için oldukça iyi olur. Yine bu ara bir arama yaparak yoklama çekeyim en güzeli ben.

BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mail ile olmaz. Maillere ilgisiz kişiler bakıyor. Samimiyetimle söylüyorum, iletmezler bile. Adamını bulursanız ve üst kademede birini denk getirirseniz, olur.
Net söylüyorum, bu domain kaçmaz.