wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüştüm hocam ve bir çok alakalı firmaya eposta gönderdim olumlu dönüş almadık maalesef.
Hocam mail ile olmaz. Maillere ilgisiz kişiler bakıyor. Samimiyetimle söylüyorum, iletmezler bile. Adamını bulursanız ve üst kademede birini denk getirirseniz, olur.
Net söylüyorum, bu domain kaçmaz.