Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun şuan hangi iss kullanıyorsunuz ?
O olaydan sonra netspeed bağlattım. Çok şükür 6 ay oldu daha tık demedi denemedim ama Gıbır netide çok övüyorlar hocam. onda da pek sorun yaşayan yokmuş