Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.
Codeigniter 3 ile bir proje yapıyorum. Bir veriyi boostrap modal özelliği ile düzenletmek istiyorum ama düzenlenecek veriyi bir türlü modala çekemedim. Mantığı nedir bu işin? Konu hakkında bilgisi olan hocalarım yardımcı olur mu?
Şimdiden güzel cevaplarınız için teşekkür ederim.