Holytouch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
opensea sadece ilk yüklemenizde fee alınır eth ağında diğerlerinde satıştan pay alır. 2. seçenek yüklerken polygon ağını seçerseniz fee ödemezsiniz.
Ben kategori başı sanmıştım. 70$ gibi bir rakam yapıyor o zaman. Müsait olunca konudaki nft yatırımı yapmak isteyenlere yazıcam. 70$ gibi bir fiyatlandırma var.