Siz ve diğer değerli hocalarımız referans konusunda bir blog oluşturmamı tavsiye ettiniz. Düşünüyorum, şu anda maalesef domain ve hosting maaliyetini karşılayamam. Bir siteye misafir olarak yazar isteğinde bulunmayı düşündüm ama pek de güvenim yok o konuda. En ufak bir sorunda veya yayınladığım makaleler belirli bir miktara ulaştığında beni banlamayacağını bilemiyorum. O konuda şu an kafa patlatıyorum diyebilirim. Sanırım 1 haftalık editörlük paketi hediyesinde bulunacağım birkaç kişiye. Sosyal medya konusunda verdiğiniz tavsiyeyi de not aldım ve ayrıntılarını düşüneceğim. Teşekkür ederim vaktinizi ayırdığınız için.
Ben teşekkür ederim hocam. Vakit ne kelime arzu ettiğiniz vakit fikir alabilirsiniz şahsım adına. Hem kendimi geliştiririm size de katkım olur durum hakkında.
İyi bir gece ve de esenlik dilerim hocam. Sağ olun. Sıkmayın canınızı, gerisi gelir bunu unutmayın. 😇🙏