Aklımda tarcanlar vardı kesinlikle ama oranın da sorunu randevu olmaması. Sabahın erken saatinde sıra başlıyor akşama kadar sürüyor hem kendi işimi hem karşı tarafı ayarlamak zor oluyor yorumlara baktım sabah 10 da gidenler akşam 4 e ancak çıkabiliyor sıradan dolayı