Ne kadar önlem alırsan al. Scriptinde açık olmasa dahi sunucularda exploidler mevcut. Hiçbir açığı olmayan ürünlerim piyasaya çıkmadan wareze düştü (= Türk sunucuları takkesini kolunun altına koyup iç dış test yaptırmaya başlamadıkları sürece kullanmama kararı aldım. Top 5 listele hepsinde bir açık var. Açığı bulan adam dalga geçer gibi anlatıyor bunları.

Sunucu açıkları mı dersin, sunucuda çalışanların scriptleri araklaması mı dersin. Konuşucam ama biliyorum ki benim sindirip susturacaklar. Tavsiyem türk sunucularında ürün barındırmayın. Olaylar çok farklı yerlere gitmeye başladı.