XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle çok geçmiş olsun. Böyle insanlıktan uzak insanları ifşa etmeniz gerektiğini düşünüyorum

Bana önce hacklink yapmışlar hiç farketmedim uzun süre.
sonra bunu denemişler

Artık Türkçe site yapmıyorum. İnsanları anlamak gerçekten çok zor.
İnsan böyle bir şeyi neden yapar.
Nasıl bir mantık Allah aşkına.

Amerika da 2003 yılında eticaret hayatıma başladım yıllarca bu işi yaptım bir sürü rakiplerim vardı.
Bir kez bile böyle bir şey başıma gelmedi.

Maalesef toplumda kanı bozuk çok insan var.
Fıkra bu ya; Cehennemde yeni bir zebani işe başlamış. İlk gün kıdemli zebani tarafından gezdiriliyormuş. Her yerde dev, yüksek kaynar kazanlar içinde yanan insanlar ve her bir kazanın başında zebaniler varmış. Bizimki bakmış derin bir kazanın başında 5 zebani bekliyor.
– Bu ne demiş ?
– Bu Almanların kazanı, sürekli birlik olup yardımlaşıp üst üste çıkarak yukarıya tırmanıyorlar ve oradaki zebaniler de tırmananı tekrar aşağıya atıyor…
Biraz daha ilerlemişler dev bir kazan daha. Başında 3 zebani bekliyormuş. Bizimki yine dayanamamış;
– Peki burada niye 3 zebani bekliyor?
– Bu da Amerikalıların kazanı, bunlar da arada yardımlaşıp çıkmaya çalışıyorlar ve görevli 3 zebani yukarıya çıkanı tekrar aşağıya atıyor.
Bizimki bakmış bir sürü dev kazan ve her kazanın başında çeşitli sayıda görevli zebani varken ileride bir kazan var ki başında hiç zebani falan yok. Hemen atılmış;
– Yahu bu kazanda niye görevli zebani yok, boş mu?
Kıdemli artık bıkkın bir şekilde cevaplamış;
– O Türklerin kazanı. Görevli zebaniye gerek duymuyoruz. Zaten içlerinden birisi çıkmak için çaba sarf ettiğinde diğerleri birlik olarak hemen onu aşağıya çekiyor.