yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows sunucu kullanılırsa iki taraftan biri login olursa diğeri düşüyor otomatik, göremezler.
zaten dediği projeleri yapmak için windows kullnmak zorunda