Konu
sanal sunucu sahiplerine sorum var
19-09-2021, 17:39:52
#6
Misafir
yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Windows sunucu kullanılırsa iki taraftan biri login olursa diğeri düşüyor otomatik, göremezler.
zaten dediği projeleri yapmak için windows kullnmak zorunda