sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı ulu REcep Tayyip Erdoğan sana asi olacaksın diyorsa olacaksın tantana yapma . Olmuyor isen başka ülkede yaşa
Sen nasıl bir cahilsin. Forum içinde olmasak çok ağır konuşurdum da forum içindeyiz. İroninin anlamını dahi bilmiyorsun. 2 doz aşı vurulmuş biriyim ben.

Hükümetler gelip geçicidir. Bu ülke kimsenin değil. Kurucusu ulu kelimesinin tam anlamını taşıyan ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'tür.

Siyasetle alakası olmayan bir konuyu nasıl siyasete çevirdin?