Herkese hayırlı günler dilerim.
Arkadaşlar neredeyse 2 ay süre geçti, toparlasın diye bekliyorum halen ama bir kıpırdama yok, hatta düşüş devam ediyor.
Belirli bir süresi var mı? ne zamana toparlanmazsa başka çareler aramalıyım?