Hocam bence böyle bir iş yapan kişiyi afişe etmelisiniz! Cezası yoksa da insanlar nasıl birisi olduğunu bilsin ve kendisiyle çalışmasın... Emek hırsızları sadece fiziki bir şey çalmak ile olmuyor.