Merhaba arkadaşlar,

Flarum oldukça hoşuma giden bir sistem, gerek minimal görünümü, gerek kullanımı açısından kolaylığı vs. bayağı hoşuma gidiyor ama 3-4 gün önce bir makale girdim. Makale girmeden önce siteyi Search Console ekledim, sitemap gönderdim, yazıyı girdikten sonrada Google gibi getir yaptım fakat hâlen makale ortalıkta yok.

Sanırım index alma konusunda sınıfta kaldı diyebiliriz. Bu durum sizce normal mi? - siteden kaynaklıdır hocam vs. demeden şunu söyleyeyim, WordPress kısmı çatır çatır index alıyor