weondie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
garip olan ne bende bilmiyorum ama garibime gitti
Anime kullanmaktan ve fake isimle gezmekten daha iyi bence değil mi? Gerçek isim gerçek avatar benim ki mesela.