Öncelikle teşekkür ederim ,
@Castaway; tavsiyen ile alakalı olarakta sürekli ava çıkan 3 kişi var onlara sordugum da 2 tanesi ata arms önerdiler biride huglu önerdi huglunun süperpozesi iyi diyor namlu olarakta 71 degilde 66 diyor namlu olarak 71 ve 66 arasında ne fark var bilginiz varmı
Duyarlı Arkadaşlar ;
hassas arkadaşlar olabilir ama bu yasak yada yanlış bir şey değil , onca insan balık avcılığından geçimini sağlıyor milyonlarca insan balık yiyor av olarak neden tüfekle vurulanlara bakıyorsunuz sadece ama öyle değil sizi de anlıyorum ancak lütfen daha anormal olaylar için enerjinizi harcayınız.
Süperpoze çok güzeldir, kullanması keyiflidir. Fakat yeni başlamış birisi için kullanımı oldukça zordur.