Bysemo33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reis bizim altyapı yok altyapı başvurusunu türknete yapabilirmiyim? mersin tarsus merkezde oturuyorum.
Altyapı yoksa kendin bağlatman lazım diye biliyorum istersen bi ara görüş.