Ya arkadaş, ne çok boş insan konuşmuş. Milletimizin genel problemi zaten, her şeye illahi bir yorum yapılacak.
Konuyu açan kişinin çok net bir sorusu veya talebi var. Devlet izin veriyor, yaptığı şey illegal değil. Size ne adamın yapacağı eylemden. Seni ne ilgilendirir ?
Adam yapacağı şeyle alakalı bir fikir yada tavsiye sormamış. Kendinizde nasıl bir had ve bilgi görüyorsunuz da bu şekilde hem eleştirip hem duyarlı hareket etmeye çalışıyorsunuz, gerçekten anlamıyorum.
Yapacağı şey yasak değilse, Size ne yapacağı şeyden arkadaş. Bilginizle alakalı tavsiyelerinizi sormuş. Hayret bir şey.

Tüfek olarak da;
Ata Arms CY Taktik öneririm. Av da yaparsın, kendini de savunursun, taktik de çalışırsın. Uzun namlulular bildiğim kadarıyla avcılıkta daha makul fakat başlangıç için CY Taktik iyi bence.