bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarar yada zararını tartışmak bize kalmadı ama bir canlının yaşamına son vermekte bize kalmadı canlının iyisi kötüsü olamaz!
Sayın hocam sanırım vejetaryansınız ?