ibrahimozell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavşak ve Kuş türleri düşünüyorum.


Duyarlı KARDEŞLERİM ;
Ya arkadaşlar şurada bir öneri istedim ÖNERİ YAPCAKLAR yazsın diğer arkadaşlar bu konuyu LÜTFEN devletin izin verdiğini unutmasın avlanmak günah değildir avcılık ile dünyada hayatını sürdüren milletler var ozaman ne balık yiyeceksiniz ne tutacaksınız nede et yiyeceksiniz !
hangi kuş türleri için izin var yok / tavşan dişimi erkekmi uzak mesafeden görüp ayrım yapabilirim derseniz gelin öneri vereyim

Ayrıca yiyeceğin hayvanı vurman lazım yemeyeceğin hayvanı değil.

her vurduğunu yiyecekmisin?