Video guzel olmuş ama izlemeyedim sonuna kadar. O kadar çok ayrıntıyı hızlı hızlı seslendirince beynim yandı kimsenin de videoyu sonuna kadar bitirebileceğini sanmıyorum, bitirmek icin aşırı sabır lazım, ses biraz az ve yakın görselller çok olsaydı. bu arada rekorum 3:25
Vay canına çok güzel bir feedback. Tebrik ederim. Detayları biraz daha yakından gösteririm. Daha yavaş seslendirir, sesi biraz artırırım. Bu arada bir şey rica edeceğim bu seslendirme bu video için mi az yoksa diğer videolarda da az mı? Eğer sadece bu video içinse arkaplandaki ses yüksektir. Değilse tüm seslendirmelerin sesi azdır.