Eğer kazanabileceksen emek verip yazılım müh kazanırsan, aynı zamanda kendini geliştirmeye de vaktin olur. Hemde üniversite hayatı bence her genç için gözümde şart. Çünkü birçok şey üniversite de öğreniliyor. Mesela ilk kazığı üniversite de yiyorsun. tecrübelerin artıyor. En güzel zamanların oluyor.