Yeni aldığım kaseti Play tuşuna basıp dinlemek yerine yanlışlıkla Record + Play tuşlarına aynı anda basmıştım. 5 dk sonra farkına vardım. Kaseti yıllarca başındaki 5-6 dakikalık boşluğu sardırarak dinledik
(her iki tuşa basıldığında mevcut kayıtı silinerek ortam sesini kaydediyordu)