İleride kendi işini yapmayı planlıyorsan benim gibi okumana gerek yok kurslara git yazılım öğren. Ben de okudum 4 sene yazılım mühendisliği ama diplomamı bile almadım okuldan. Ben sırf ailem bi üni oku diploman olsun diye okudum. Çünkü onlara göre bir yerde işe girmeden para kazanılmaz ama bana göre öyle değildi. Senin önünde 2 sene var düşün işte. Kendi işini mi yapacaksın özel sektörde mi çalışacaksın.