Hocam vodafone sınırsız internet tarifesine ait red 40 gb'nin dökümanını okudum. Şöyle bir madde var, sanırım sadece telefonda kullanılıyor:

Başka cihazlarla internet paylaşımı (tethering) yapılamaz. Tethering yapıldığı durumda, abonenin internetini paylaştığı cihaz tarafından yapılan internet kullanımı, abonenin internet tarifesi üzerinden ücretlendirilir, paylaşıma konu veri trafiği bu paket kapsamında ücretsiz değildir.

https://cms.vodafone.com.tr/static/f...si_esaslar.pdf